divendres, 19 de setembre del 2008

Els pastissos alemanys


L'altre dia va ser l'aniversari d'un company de la feina. Va portar pastissos per a la gent. Els pastissos eren congelats. Els venen als supermercats, en caixes de cartró i només cal descongelar-los i menjar-los. Estan bons, com qualsevol altre pastís.

El que més em va sorprendre va ser que molta gent preguntava si havia fet ell els pastissos! (I la caixa de cartró estava a la paperera que hi ha uns metres més enllà). No noten la diferència entre un pastís congelat i un fet per un mateix?

A mi em van preguntar com són els pastissos a Espanya. "Són iguals que aquí", vaig contestar... Potser no exactament igual, però després de descongelar-los, tenen el mateix aspecte. Em va sorprendre... No hi ha tantes diferències entre aquí i allà!! :-)

Per altra banda, avui he anat a l'oculista novament. I m'han fet un nou diagnòstic: Aquesta vegada amb prova... Resultat: Tinc un conducte tapat. "Si ho haguéssim descobert a les 3 setmanes enlloc dels 3 mesos, seria més fàcil"...

Resumint: El conducte està tapat. Hi ha poques possibilitats que es destapi per sí sol i permeti que l'ull deixi de plorar. De moment, tinc ja més visites a metges, per veure si es pot destapar. Si no, caldrà operar-lo i treure el tub i posar-ne un de silicona (dacriocistorrinostomia). Mare meva! Quina por!! :-S

Em pregunto si hi ha alguna cosa que pugui posar a l'ull per estovar el que ho estigui taponant... Camamilla? Aigua i sal? Accepto idees...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

En sap greu, primer la boca i ara el llagrimal. A la meva sogre l`hi va passar i l`hi van desembussar amb una espècie d`agulla molt prima, a la meva avia també i l`hi van dir que amb el dit es fes ,massatges suaus a el conducte tapat, això sí amb les mans ven netes, i amb antibiòtics. no sé si l`hi seguia plorant, però no l`ha van operá. He mirat per internet l`operació que t`han de fer "dacriocistorrinostomia" ( déu nido) i és pot fer amb anestesia local, dons deu ser una operació censilla , encara que sembli aparatos. No t`angoixis, que ja veuràs, com no serà res. I per més tranquil.litat consulta a un altre metge.

El pastis fa molt bona pinta, deu estar boníssim.

Avui s`ha m`ha borrat dos cops el comentari. Nòmes hem pot passar a mí...

Petons.
Mª Rosa.

Natàlia ha dit...

No m'han d'operar (per ara). De moment, ahir van fer lo de l'agulla i no va funcionar. Així que m'han donat gotes per intentar solucionar el tap i poder-lo eliminar amb l'agulla d'aquí a dues setmanes...

Realment, en temes mèdics, aquest 2008 estic de pega... :-(