dilluns, 4 d’agost del 2008

I... Encara més!

Doncs sí, he decidit tornar a l'IKEA. Al final em convertiré en una ikeamaníaca més!! :-P

I és que com diuen en català: de mica en mica, s'omple la pica. Així que estic redecorant l'entorn de mica en mica. Avui ha tocat el torn a l'estanteria i a un puf per posar els peus còmodament.

Avui toca una lliçó de geografia... Resulta que avui ha estat el primer dilluns que els nens de la zona no han hagut d'anar al col.legi, perquè estan de vacances. Ni us podeu imaginar com estava l'IKEA de nens! Semblava una guarderia! Quin perill!! :-P

Doncs bé, resulta que ara és més interessant que mai saber quin temps farà i per la ràdio ofereixen prediccions meteorològiques de diferents països per tal de saber on anar de vacances. Doncs bé, el que més m'ha impressionat ha estat la distribució de països: Àustria, Espanya i Portugal, Itàlia, Mallorca i Grècia... Què!?!?!?! Mallorca és diferent d'Espanya?

Com bé sabeu, els alemanys consideren Mallorca la segona Alemanya. El que jo no sabia és que a Alemanya hi ha gent que es pensa que és un país diferent, igual com Andorra o Mònaco. I si a la ràdio l'anomenen separada d'Espanya, no m'estranya que després no sàpiguen a quin país pertany! I és que la cultura alemanya és especialitzada, a diferència de l'espanyola que és més general. Ho trobo sorprenent. Però clar, tot té avantatges i inconvenients. És realment important saber que Mallorca pertany a Espanya?

I quin temps fa a Alemanya? Aquests dies està fent calor... Per ara, em recorda bastant al clima de Galícia... Hum... Veurem què passarà més endavant... :-) Avui hi havia uns núvols preciosos que semblaven borrosos i desdibuixats degut al vent. Increïble! De quadre! Per veure-ho! He fet una foto amb el mòbil, però ha quedat moguda... :-(

Per cert, em sembla que aviat us hauré d'explicar com van les meves aventures amb la llengua alemanya! :-P Però això serà un altre dia! :-)