dissabte, 2 d’agost del 2008

De nou a l'Ikea!

Si es va a l'Ikea i es compra mobiliari, el que cal fer és construir-lo. Però, què passa quan per problemes en el muntatge es trenquen les peces? Això és precisament el que ha passat avui. Així que ha tocat tornar a l'Ikea i comprar novament la peça que s'ha trencat.

Per cert, el paquet del mateix producte, era diferent! Des de l'embolcall de la caixa, fins als claus, tot era diferent. I és que un paquet era d'Itàlia i l'altre paquet d'Eslovàquia.

El que em sorprèn és que cada cosa que compro és d'un país diferent, encara que siguin de la mateixa temàtica. Per ara la llista de països fabricants consta de: China (el país que més es repeteix), Romania, Portugal, Vietnam, Itàlia, Eslovàquia, Rússia, Polònia, Turquia, Taiwan, Indonèsia, Lituània, Alemanya i... Suècia!. Encara no he trobat res fabricat a Espanya. Hauré de seguir buscant! :-P

De totes maneres, la visita a l'Ikea ha estat aprofitada!

He menjat el gelat suau per 50 cèntims, he comprat uns aguanta-llibres i... He vist un home caminant sense sabates! No sé si això és normal o no, però m'ha impressionat el fet de veure'l sense res, caminant com si res, menjant unes boles amb banderola sueca... Curiós, realment curiós...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada i em sorpren que et sentis tant encuriosida per totes les coses que veus i que són noves i per a tú. A mí, em semblava que no hi paraves massa atenció en tantes i tantes coses curioses que hi ha per tot arreu. Sembla que descubreixis el mon per un forat. Recordes què et deia jo quan tenies 15 anys?.
Jo em sentiria exitada i emocionada de veure tot el que tu estàs veient. Això ho podràs posar en el currículum de la teva experiència.
Segueix així.
Assumpció.

Anònim ha dit...

Hola Natàlia !
L´Ikea de Badalona, si no el coneixes bé et pot produir fòbia,
com amb va passar el primer dia
que hi vaig anar, dons sembla un
laberint. Però reconeix-ho que tenen coses molt maques a un molt
bon preu.
A mi m´encanta anar de compres.
He vist al teu blog el tema "bici-
cleta", i jo et diria que et facis
un "regal" i t´he la compris,perquè
veig que et fa molta il.lusió.
En Josep Mª diu que no es que siguin mes cares les bicis alemanyes, el que passa es que els
materials son molt mes bons que els
espanyols. Dons val la pena fer un
cop de cap i tenir una bona bicicleta. Hi a passar-ho be quant
faci bon temps, com fan els alemanys.