divendres, 29 d’agost del 2008

Com és la gent alemanya?

Per petició popular, avui parlaré de la gent alemanya a través de les meves impressions...

Com és la gent alemanya? Doncs... Molt semblants a nosaltres! :-)
M'ha sorprès perquè esperava gent amb mentalitat quadrada, seriosa, etc. Però he conegut tota mena de gent:

- Gent realment seriosa que no diu res
- Gent que sembla d'un altre planeta perquè es passen el dia fent pallassades (siii!! Ells també fan pallassades!)
- Gent que intenta ajudar
- Gent que critica
- Gent que tot el dia explica el que fan
- Gent callada
- Gent que parla pels colzes
- Gent que somriu tot el dia
- Gent concentrada que sembla que pensi nit i dia (potser ho faci)
- Gent que obre les finestres
- Gent que porta bufanda degut a les finestres obertes (síí! Aquí també passen coses rares!)
- Gent amb poca imaginació que posa als restaurants noms com el de la foto

M'ha sorprès que som europeus, igual que ells... Jo no noto diferències en quant a diversitat.

Clar que una és la versió "estic a la feina" i l'altre la versió "estic fora de la feina". La gent de la feina pot quedar tranquil·lament per fer activitats a fora, exactament igual que passa a Catalunya. Cap diferència!

Una varietat realment interessant d'individus. La gent disposada a ajudar és, per sort, la gran majoria, cosa que s'agraeix moltíssim.

Estic coneixent a molta gent i ho trobo enriquidor (com sempre que es coneix nova gent).

Per ara, no tinc res més per explicar... Ho sento per la gent que esperava "aventurilles" (quina mena d'aventurilles?) Però cada dia, continuo aprenent coses noves... :-)

1 comentari:

Assumpció ha dit...

Ostres, em tranquil.litza saber que la gent alemana són com els catalans o d'altres... Bromes apart, ja se sap que per tot arreu hi ha gent de tota mena, encara que els alemanys tinguin la fama de ser molt quadrats, segurament que hi quelcom de veritat, igual que es diu que els catalans són garrepes i també hi deu haver la seva part de veracitat.
Qui era aquell que deia "En este mundo traidor, nada es verdad ni es mentira, todo depende del color del cristal con que se mire"?
Fins aviat,
Assumpció