dimecres, 30 de juliol del 2008

La EC-Card

Avui estic realment cansada perquè he anat a l'Ikea i és realment esgotador. He fet allà la meva primera compra amb la meva flamant i nova EC-Card. És interessant perquè l'operació s'ha fet online i he hagut de posar el PIN de la tarja en un teclat.

Les EC-Card, a més de funcionar com una tarja dèbit normal (simplement que cal posar el PIN per acceptar les operacions online o signar en el cas de les offline), té la possibilitat de funcionar com a tarja moneder. Realment interessant perquè a Espanya, el tema del moneder electrònic sembla que no va aconseguir quallar i aquí el podré utilitzar a la cantina de la feina (estalviant cues) i a les màquines de begudes. També serveix per comprar bitllets de tren.

He de repetir que anar a l'Ikea és esgotador... a Barcelona i a Munich! :-P

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Natàlia!

No estic d'acord amb el tema Ikea. Anar a l'Ikea, a més d'un acte social, és xulo perquè sempre trobes tot de coses per redecorar la casa, i a més pots esmorzar fantàsticament per un euro, així que la pròxima vegada que hi tornes, amb ganes, que l'Ikea és guay!

Ah, i benvinguda a la república independent de casa teua!

Cristina

Anònim ha dit...

Jo també estic d'acord amb Cristina. El ikea está molt be.

Si tens gust i temps, pots trobar coses interessants. Jo no tinc el ikea prop, tinc que anar a Murcia cada vegada, però val la pena.

Al final formarás part del nostre club de ikeamaniacs!!!

Enganxada a la Natàlia