dimecres, 5 de maig del 2010

L'assecador de mans

Mireu la foto!

Fa pocs dies, vaig anar a un lavabo públic i em vaig trobar un aparell com el de la foto. Em preguntava què seria. Per sort, vaig veure el cartell... Es tractava d'un assecador de mans!

Les instruccions de l'aparell indiquen que cal posar les mans a dins i moure-les cap amunt i cap avall. Diu que en 10 segons estaran seques.

Evidentment, degut a la meva naturalesa curiosa vaig sentir la necessitat de provar aquest assecador... La sensació va ser diferent. Un xorro d'aire a alta pressió asseca les mans molt més ràpidament que els assecadors convencionals.

Si en trobeu un... proveu-lo!! :-)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

És ben curiós aquest assecador de mans. Els assecadors convencionals no en convencen, ja que perquè et quedin les mans seques hi has d'estar una bona estona, llavors prefereixo eixugar-me amb paper.
Aquest per el que dius va força bé.

Mª Rosa.

Jordi ha dit...

Als lavabo de l'Ikea de Badalona (m'imagino que al de l'Hospitalet també) n'hi ha, i sí, van molt bé!!

Jose Luis ha dit...

En el centro comercial Diagona Mar también los hay.

Van muy bien, pero hacen mucho ruido. Si no fuera por eso, me comproba uno para casa y adiós toallas, jeje.

Natàlia ha dit...

Aquest en concret estava al "Deutsches Museum" i fa poc va sortir per la tele el director de màrqueting del producte, explicant els beneficis que té aquest "nou" comparat amb els antics...

Suposo que mica a mica s'aniaran extenent...

Tenint en compte que realment són més ràpids i van millor...

Anònim ha dit...

Jo també els vaig veure a l'aeroport de Brusel.les, son fantàstics...

Anònim ha dit...

Un bon recull de curiositats, m'agraden força
Pere Guiu