dimecres, 17 de febrer del 2010

Moltíssimes gràcies!

Avui us dono les gràcies per llegir-me... :-)

Com que darrerament he estat una mica desconnectada, m'he assabentat una micona tard que una lectora d'aquest blog el va recomanar el passat divendres 12 de febrer al programa "El món a RAC1" de Jordi Basté.

M'ha fet moltíssima il.lusió saber que les anècdotes i curiositats que vaig explicant-vos us agraden prou com per recomanar llegir-ho.

Així doncs, us dóno novament les gràcies a tots i totes. En especial a la seguidora que ha trucat a RAC1 per destacar el meu blog: Gràcies per aquests moments de felicitat i alegria que m'has proporcionat! :-)


Edito: He trobat l'adreça, on la Tània ha recomanat el meu blog.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El teu blog m'encanta!!! coneixo moltes coses que no coneixia d'Alemanya i els alemanys, concretament de Baviera, tot és molt interessant o sigui que continuïs explicant les teves aventures en aquest país tan bonic i segur que a partir d'ara tindràs moltes visites al teu blog.
Per cert, mai havia escrit en català i encara que no ho faci bé del tot, he après molt amb el teu blog ¡gràcies!.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Molt curiós; Natália la gironina. Han deduït que ets de Girona cosa que podria molt ben ser.
De tota manera és molt reconfortant i proporciona molta alegria una notícia d'aquesta mena.
Enhorabona ciutadana gironina de Munic.
Assumpció.