dimecres, 20 de gener del 2010

Sacs de ceràmica

Quan per Nadal vaig anar a visitar a la família, vaig veure el següent pot de ceràmica:

La meva tieta em va dir que uns amics alemanys l'hi van regalar fa molts anys. A mi em va sorprendre perquè a la fira de l'Auer Dult havia vist exactament aquests mateixos sacs de ceràmica. El de la meva tieta és petitó i per a alls (en alemany: "Knoblauch"). N'hi ha que serveixen per a les patates i per a les cebes. Ja us vaig explicar que a la fira em vaig comprar un pot senzill per a les patates. M'encanten aquests sacs de ceràmica! Si tingués espai, suposo que els compraria! Jejeje!

És interessant saber que tot i que els anys passin, és possible comprar la mateixa ceràmica. Suposo doncs, que deu ser un estil més aviat clàssic, que segurament té força èxit entre la gent.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo si tinguis lloc on posar-los, també els compraria, doncs ara ja s'en veuen per aquí, he vist el de patates i el de cebes, però com es normal ocupen molt d'espai.

Mª Rosa.