dissabte, 1 d’agost del 2009

TÜV

Quan vaig arribar a Alemanya, vaig començar a veure logos de TÜV per tot arreu, especialment als cotxes. Per tant, vaig assumir que era una espècie de ITV però en versió alemanya.

Mica a mica vaig anar veient els logos per tot arreu. Ara ja m'hi he acostumat i ho interpreto amb un missatge així: "Aquest producte ha passat un control de qualitat i seguretat".

Fa poc vaig anar a comprar un osset de peluix per la criatura d'una amiga i també duia el logo del TÜV. El producte em va inspirar més confiança, però he d'afegir que em va sorprendre... Quants productes són testejats pel TÜV?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Amb aquest control de qualitat, et dona seguretat ja que compris el que compris si porta la marca TÜV, et certifica una proteccció total. Aquí les joguines han de dur la marca CE (Conformitat Europea) però no és obligatori amb tots els productes.
Els alemanys sempre tan previsors.

Mª Rosa.