dimarts, 7 d’abril del 2009

M'agraden les plantes!

Si alguna cosa m'ha sorprès d'Alemanya, és mirar a les cases i veure que darrera quasi cada finestra hi ha plantes! I habitualment són grans!

Pel que sembla, els alemanys adoren les plantes. I ara que comença el bon temps, totes les botigues venen plançons o llavors per poder tenir el jardí ple de flors de molts colors.

Mentrestant, a les cases i a les oficines, les plantes grans -que no tenen flors- continuen traient el nas per la finestra...


També hi ha gent que sembla que construeixi als balcons una barrera verda, que segurament més endavant, estarà acompanyada de flors de colors!


Les plantes no només estan a les cases! A les empreses també n'hi ha moltes!

Totes les oficines i llocs de treball tenen plantes grans i ben cuidades davant de les finestres, tal com es pot veure en la foto inferior, que correspon a l'interior de l'escola d'idiomes.


Per anar-me integrant en l'estil alemany, he comprat llavors -de flors multicolors- i les he plantades en testos. He plantat tot de diferents llavors en un mateix test. No sé què passarà, ja que diria que la única llavor que vaig plantar, va ser el pinyol d'un albercoc!

A veure si creixen! Ja us ho explicaré... ;-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

A mí també m'agraden molt les plantes, i hi han molts motius per tenir plantes a la nostra vivenda, a part dels seus beneficis per la nostra salut, també ens relaxen ja que tenen un efecte sedant i són decoratives. Que més podem demanar?
Jo tinc varies plantes al menjador.
M'agraden també les plantes aromàtiques i les medicinals.
Tenim que estimar les plantes com a éssers vius que són.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

M'encanta retratar plantes i flors.
Són importants i dónen vida. Peró a dins de casa jo no en tinc exceptuant alguna planta amb flors que fa d'adornament, i que vaig canviant.
Assumpció.