diumenge, 1 de març del 2009

S'acosta la primavera

Sí, sí... s'acosta la primavera!

Als mitjans de comunicació ja ho anuncien, amb dies solejats i temperatures màximes de fins a 12-13º. La mínima està al voltant dels 0º. Fa dies que enlloc de nevar, plou! Sí, sí... Torna a ploure! :-)

Tinc la impressió que aquí la primavera deu ser molt més fresca del que conec. Però quan fa sol, miro per la finestra i m'entren ganes de posar-me a prendre el sol! I em venen ganes de posar-me en màniga curta, tot i que suposo que als pocs minuts ja em tornaria a posar màniga llarga i simplement prendria el sol.

I és aleshores quan miro el paisatge, veig que tota la neu acumulada s'està desfent i me n'adono que després de tants mesos amb fred i poc sol, entenc per què quan marxen de vacances a Espanya van tot el dia en màniga curta!

De fet, ahir estàvem a 7º i vaig veure que unes persones havien sortit a la terrassa de casa seva a prendre el sol en màniga curta. Mentrestant, la gent passejava pel carrer amb la jaqueta i tota la indumentària habitual de l'hivern.

Mireu la foto!


Quin tipus de paisatge us sembla? Hivernal o primaveral?

Potser a la foto no s'apreciï bé, però la neu s'està desfent i és totalment un paisatge pre-primaveral!!! (Es pot veure a la teulada com la neu brilla pel procés de desgel)

Com m'agrada el sol! I com es gaudeix aquí, que escasseja moltíssim!!

Crec que ara entenc millor que mai els turistes alemanys... Em sento com ells!!! :-)
(Però jo no em poso vermella com una gamba quan prenc el sol... jejeje)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Sí... he ampliat la foto i he pogut veure el sol, s'acosta la primavera!!, és una de les estacions més boniques i més per un país fred, encara que amb al-lèrgies i astenia primaveral per qui ho paterix, però sigui com sigui a mi m'encanta aquesta estació.
Aquí a fet dos setmanas de bon temps amb temperatures de 18º a 20º
però el mes de març no et pots refiar, la dita diu "Març marçot mata a la vella a la vora del foc i a la jove si pot" i això vol dir que el hiver no és mort i n'hi ha un altre que diu "Març marçot de nit fa fred i de dia calor" o sigui que la primavera ja quasi està aquí.
Que gaudeixis del bon temps.
Mª Rosa.