dilluns, 23 de febrer del 2009

La festa del meu aniversari

Vaig dir que us havia de parlar de la Festa del meu aniversari, que no vaig poder explicar degut a les meves "vacances" hospitalàries...

Us en faré un petit resum...

La festa va estar ambientada en els anys 80, que són els anys de la meva infància. Recordo especialment una sèrie de dibuixos animats, la cançó de la qual volia posar en primer lloc: "Érase una vez... la vida"



La gent havia de venir amb roba dels 80, però diria que no hi va haver gaire èxit i la gent va venir en xandall i es va posar un mocador com si fos una "muñequera".

Durant tota la vetllada hi havia música de fons, exclusivament dels 80. També hi havia menjar per picar i algunes coses per beure.

I va arribar l'hora de jugar a jocs antics! Vaig optar per assignar fitxes de Póker al final de cadascun dels diferents jocs i partides.


Aquí hi ha la llista de les activitats:

1) Bingo: Vam fer unes poques partides ja que hi va haver gent que es va avorrir

2) Brisca: Va ser interessant. Vam jugar a la modalitat de 6 persones en equips de 3, amb les 48 cartes de la baralla espanyola. Un joc entretingut i fàcil

3) Inflar globus: Com que quan vaig estar preparant la decoració de la casa vaig veure que costava moltíssim inflar els globus allargats de la foto, vaig decidir fer un concurs de velocitat. Objectiu: inflar un globus allargat i fer-li el nus. Van ser uns minuts plens de rialles! Quina activitat més complicada!! Jajaja!!


4) Mentider: Va ser el joc més divertit de tots! Ja que sempre hi ha gent que es queda amb totes les cartes de la baralla intentant una jugada magistral guanyadora...

I al final de les partides, les 3 persones que tenien més fitxes, van endur-se uns petits premis que havia preparat:

- Un joc de cartes anomenat "Bohnanza"
- Un petit puzzle 3D
- Una petita llibreta amb preguntes i respostes curioses

Sincerament, m'ho vaig passar bé! I espero que l'altra gent també s'ho passés bé! :-)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Sembla molt interessant i divertida la teva festa d'aniversari dels 80, junt amb els joc antics que mai passen de moda, per el que veig, és que a els teus amics no els hi agrada ballar massa, dons sempre que parles de festes, mai hi ha ball (deu ser perquè a mi m'agrada molt la música i el ball). Ah!! Els teus amic ja podrien haver fet un esforç i compàreixer vestits dels anys 80.
Però l'important és que tu, gaudissis força de la teva festa.
Ara fins el pròxim any.
Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Amb totes les coses de la festa havia de ser divertida per força i el que es va avorrir, pitjor per ell.
Ara, que te la preparin ja deu ser la hòstia!
Llàstima que el vas haver de viure de forma una mica extranya perquè al darrera esperava la operació.
Assumpció.

Jose Luis ha dit...

¡¡¡ FELICIDADES !!!