dilluns, 8 de desembre del 2008

Progressos en l'snowboard

He trobat la solució ideal per aprendre a anar en snowboard!

Ahir vaig anar a una altra estació d'esquí i aquesta tenia molt ben ubicada, una pista per a nens. Així que em vaig passar la major part del dia a la pista dels nens, intentant fer equilibris per no caure de la taula.

És una llàstima que no sigui totalment una nena, perquè si ho fos, podria treure'm un passi per a nens a bon preu i practicar i practicar i practicar fins a aprendre'n.

És igual! El cas és que vaig estar a la meva pista ideal! Per començar, l'"arrastre" era una corda circular de la que era molt difícil caure i que anava molt bé per pujar a dalt. Res a veure amb el sistema clàssic de disc que et poses entre les cames i t'estira de cop i volta! Allò era molt més senzill per a tots els públics.

L'home encarregat de la pista, ho va posar a velocitat lenta per a que no tingués problemes. I com que la neu no estava en gaire bon estat, va cridar a les màquines que posen la pista en condicions i els va demanar que l'allisessin! Així sí que dóna gust aprendre a anar en snowboard!

L'home de la pista, era molt simpàtic i sempre donava consells. Però era de l'Alemanya de l'Est i... no vaig entendre ni una sola de les paraules que deia! Em vaig quedar totalment frustrada!

Per sort, els meus progressos en la pista en van animar. Tot i així, vaig caure un munt de vegades! Però també vaig aprendre els moviments bàsics que em permetran aguantar-me al damunt de la taula d'snowboard. Després de les pràctiques a la pista dels nens, vaig poder baixar fins a la sortida per la pista vermella amb un resultat bastant acceptable, si més no, si ho comparem amb la setmana passada!

Ahir sí que m'ho vaig passar bé! :-)

Resumint: S'ha d'aprendre a anar en snowboard, que no és fàcil. Però és molt més senzill i ràpid que aprendre alemany!

És clar que l'alemany farà créixer el meu currículum i potser em servirà per trobar una feina i anar en snowboard... ho dubto!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Has tingut una bona idea al anar a una pista més senzilla i m`alegra sabé, que t`ho has passat tan bé amb l`snowboard. Es que anar de bones a primeres a una pista normal, a més de difícil i pots prendre mal, sobretot si hi han joves que son bastant imprudents, fen piruetes.
L`home encarregat de la pista era molt servicial, vas tenir sort, hi ha poca gent així.

Segueix tant animada i tot anirá bé.
Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Et costarà menys fer-te una experta almenys si és en una pista infantil. Però aquesta és una millor manera d'aprendren.
Enhorabona! Step by step...
Assumpció.