divendres, 7 de novembre del 2008

Nens i Brezen

Ahir, quan anava en el metro, vaig veure un nen amb un Breze a la mà. Què és un Breze? Fixeu-vos en la imatge:


En la meva opinió, un Breze és un tros de pa dissenyat per ser agafat pels nens!!!

Quines avantatges aporta?


1.- Té una mida relativament petita, que fa que sigui fàcil de transportar.

2.- El diàmetre és també relativament petit, ideal per a les criatures.

3.- Es pot trencar en trossos de forma que es pot repartir entre germans o entre amics sense problemes.

4.- Un avantatge derivat del punt anterior, és que es pot trencar per adaptar-lo a les necessitats del nen. Per tant, si el nen és petit només en necessita un trosset. I si és gran, un tros més gran...

5.-Fa de bon agafar, ja que té forma de sonall!!!

Compareu, compareu!!
6.- Degut al seu disseny amb forats, és fàcil poder-lo penjar a qualsevol lloc! ;-)


7.- I té una forma que sembla una cara somrient! Ideal per a nens!! :-)


Ho vaig veure claríssim en el moment en que vaig veure a la mare amb un tros de Breze, i el nen completament distret, agafant l'altre tros com si fos un sonall... De tant en tant, se'l posava a la boca i en menjava una mica...

Hum... M'agrada especular amb l'origen d'una forma tan peculiar i tan pràctica! ;-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Aquet típic pa alemany, té molt bona pinta, tant per nens com per adults. I sí, la seva forma sembla un sonall, ideal per els més petits. Pot ser que sí, que l`haguin dissenyat pensant en ells.

Fins aviat.
Mª Rosa.