dimecres, 5 de novembre del 2008

Llums de bicicleta

Com tots sabeu, és obligatori portar llums a la bicicleta. Una al davant de color blanc i una al darrera de color vermell... És obligatori portar-les enceses quan és fosc... I ara que els dies són curts, és fan més necessàries.

Fins aquí tot correcte, oi? Doncs bé...

Ahir vaig veure un home al tren, vestit amb traje de treballar, que duia la llum vermella encesa a l'esquena!! Quan ho vaig veure vaig quedar una mica sorpresa. A prop meu hi havia uns adolescents que reien. Ho vaig trobar realment còmic!! Persones amb la llum del darrera encesa!!!

Clar que potser aquella persona tingués una bicicleta i no sabés on col·locar la llum i optés per posar-se-la directament a l'esquena!

Més tard, vaig preguntar i em van comentar que és un fet "comú"... Ooooh! Jo em pensava que les llums eren per a les bicis, no per a les persones!! Jejejeje!!! :-)

Divertit! :-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

L`hi deuria sé més pràctic a aquell home, dur la llum a l`esquena, encara que et diguessin que és normal que ho facin, trobo que fa riure, dons a on millor que a la bicicleta?. Jo he vist nois que porten la llum al front, en forma de diadema "quina nosa". Crec que el millor, és dur la bicicleta com cal.

Fins un altre.
Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Els alemanys, en realitat són una mica "rarillos" i el que és bó, és que no tenen el sentit del ridícul tant acccentuat com el nostre. Tot allò que els va bé a ells, no els fa res de mostrar-ho, encara que altra gent se'n rigui.
Jo els admiro i a mí em fa pensar...
Assumpció