dimecres, 19 de novembre del 2008

¿Le gustaría saber la verdad?

Si una cosa sorprèn més en aquest món cada vegada més globalitzat, és la multiculturalitat...

Fa un parell de setmanes, van trucar a la porta una parella d'italians que buscaven a gent italiana i al veure el meu cognom a la porta, van preguntar si jo era italiana. Al dir que no, van marxar.

Doncs bé, avui ha aparegut a la bústia un paper que posa "¿Le gustaría saber la verdad?" Sí, sí... com ho llegiu, sense traducció! Un paper 100% en castellà, de part dels Testimonis de Jehovà.

He quedat, una vegada més impressionada. Vol dir que tenen testimonis que saben tots els idiomes i que van llegint els cognoms de les portes per posar el paper de propaganda en l'idioma corresponent... El paper posa "Printed in Germany", però us asseguro que és el mateix format que el que reparteixen a Espanya...

Tinc la impressió que aquesta zona d'Alemanya és més religiosa que Catalunya. A les portes de moltes cases, hi ha uns números raros escrits en guix. Jo no sé què signifiquen, però m'han dit que estan relacionats amb la religió...

Com sempre, cada dia em sorprenen noves coses... :-)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Els testimonis de Jehovà, surten fins i tot de sota les pedres. T`els troves a tot arreu.
És molt curiós, l`ho dels números
en guix, és una cosa reríssima, i dius que està relacionat amb la religió?. És sorprenent.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Querida amiga invisible!
Agradezco tu entrada en el blog y tus sugerencias sobre el regalo, pero creo que si algo te va a hacer ilusión a tí, es sin duda que sea una sorpresa...
Así que... espera cualquier cosa... menos una taza termo!

Saludos de tu amigo invisible.

Natàlia ha dit...

A mi amigo invisible:

Parece que me conoces bien... jejejeje! ;-)