divendres, 21 de novembre del 2008

Arriba la neu!

Ja fa dies que als mitjans de comunicació van dient que nevarà. Però jo encara no m'ho acabo de creure...

Les temperatures han estat variables durant aquesta setmana. Si a principi de setmana la mínima va caure sota zero, la màxima diürna era d'uns 5º i els cotxes tenien al vespre una capa de gebra al damunt, la temperatura va anar pujant progressivament passat aquell dia... Ara mateix, estem a 7º...

Això sí, fa vent i és realment molest!

Ja feia dies que veia a molta gent amb uns tapa-orelles com el d'aquesta imatge:
Jo no ho trobava especialment interessant, però ara que fa fred i vent, crec que és pràctic perquè no cau del cap... Cosa que altres tipus de barrets si que volen o cauen amb el vent!

Les previsions meteorològiques destaquen que avui caurà aigua-neu. A més, una massa de vent de no sé on, farà baixar dramàticament les temperatures fins als 0º, durant el dia d'avui, i que aleshores sí que nevarà de debò i quallarà. Lamentablement, el vent seguirà bufant amb força. Sembla que la gent ho espera per poder anar a esquiar i fer batalles de neu. Diuen que a la ciutat s'acumularan fins a 15 cm de neu...

Aquí teniu les previsions de forma gràfica:


(Nota: Les previsions a Alemanya varien molt segons la font. La gent no es posa d'acord en quines seran les mínimes i les màximes, però tothom està d'acord en que ara sí que ja nevarà.)

Tot i això, hi ha gent que no li agrada gens la idea de que nevi i que ja està desitjant que deixi de nevar (si encara no ha començat!?)

Jo no he vist gaire neu durant la meva vida, i menys al terra. Així que no tinc ben clar amb quin panorama em trobaré... En qualsevol cas, a la que nevi, aprofitaré per fer-ne fotos! :-)

4 comentaris:

Alícia ha dit...

Sí, sí, volem testimoni gràfic de la neu!!! a veure si fas fotos amb la teva súper càmera i les penges.
A més, suposo que us durarà uns mesets, oi? iujuuuuuuu

Anònim ha dit...

Quines temperatures més baixes i el pitjor és el vent, que dona la sensació de més fred. Està bé uns dies de neu, per fer fotos i gaudir-ne, els paisatges deuen ser preciosos tots nevats, però que no duri massa temps, és molt empipador
sobretot les relliscades i el fred.
Aquí a la sombra estem a 16º 17º, i a la nit a 13º.
Ja ens explicaràs aquesta nova aventura.

Mª Rosa.

Natàlia ha dit...

Ara mateix està començant a nevar!!! :-)

Estic mirant per la finestra i la veritat és que em fa il.lusió i tot!

Ja és hivern!! (veurem què significa això)... jejejeje

Der Winter ist schon da! :-)

Anònim ha dit...

de ben segur que ho trobaràs preciós, però no trigaràs pas gaire a estar-ne fins al cap de munt. De moment, però aprofite-te'n. I fes força fotos.
Assumpció.