dijous, 16 d’octubre del 2008

Sopar a les 17.00

Cada dia sopo a les 17.00 perquè després vaig a les classes d'alemany i ja em quedo sense temps per fer la digestió i tenir una nit agradable de descans (sempre necessari).

Jo sabia que sopar a les 17.00 és una hora estranya per a la majoria de gent catalana, que a aquesta hora, si un cas, fan el berenar...

El que no sabia, és que la majoria d'alemanys quedarien ben sorpresos amb aquest horari!

A Alemanya, tenen uns horaris més estrictes, la qual cosa és bona per a la salut: Dinar cap a les 12.00 i sopar cap a les 18.00...

Diria, que mentre que està més ben vist dinar entre les 11.00 i les 13.00, el sopar és més habitual que la gent ho faci a la mateixa hora...

Però bueno, aquesta hora de sopar és totalment circumstancial.

A més, diria que no és la primera vegada que la gent em mostra la seva sorpresa davant el meu horari de sopar... Però clar, la gent que ho descobreix, es continua sorprenent... I jo em pregunto: "Tant raro és sopar una hora abans, a les 17.00?"

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Si que és raro sopar a les 5, en tot cas seria berenar i ja no sopar. Jo de 9 a 2/4 de 10. Perpo no pateixis que les circunstàncies són les que són, i sempre s'ha de fer el que més convingui. Segur que és més saludable menjar als horaris que fan a Alemanya, però aquí seria molt difícil de canviar les nostres costums i que tampoc ens van tant malament. Suposo que per la diferència de clima aprofitem més les hores i vivim la vida d'una altra manera.
Assumpció.

Anònim ha dit...

A en Josep Mª, el que mès l`hi agrada dels estrangers és l`orari que fan, a mí nomès els menjars, ja que anar a dormir d`hora, no m`agrada, dons sempre hi vaig de 1 a 2/4 de 2, de la matinada.
El que trobo massa d`hora és supar a les 17 h. de la tarda. Sinó fas un ressopó, amb el estomac vuit , tampoc és pot dormir bé.
Els estrangers quant venen a Espanya, deuen al.lucinar amb els oraris d`aquí.

Fins aviat.
Mª Rosa.