dissabte, 4 d’octubre del 2008

Primera visita a la perruqueria (II)

Com que sembla que hi ha dubtes sobre el resultat de la tècnica d'assecat alemanya, que a partir d'ara anomenaré "tècnica dels raspalls al cap", m'he fet una foto en la que es pot apreciar el resultat: normal i corrent.

Molt de raspall, però el resultat no difereix del que hi ha a Catalunya... Ja em donareu la vostra opinió... :-)

Aquí teniu el resultat:


Nota:

A la foto es veu com estic en un lloc on ho tinc tot: La roba assecant-se, plantes per donar color verd, una taula amb el meu portàtil (i el meu blog!), que és a més a més, un espai per menjar. Un tot en un!! :-)

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Soy poderosa :P
La verdad es que sí que la técnica parece dar el mismo resultado que la catalana, puede que la gracia sea en el tiempo que le dediquen.

Anònim ha dit...

Has quedat molt guapa! Han tingut traça les alemanes.
L¡espai amb el teu ordinador es veu molt bonic.
Assumpció.

Anònim ha dit...

Has quedat molt maca. El serrell està molt bé de mida, d`aquí que et tapi els ulls, passaran un parell de mesos, com diu la teva mare, ja t`ho pots permetre i és millor que ho faci un professional.

Referent al teu espai és molt acollidor, les plantes donen vida, t`hi deus trobar molt a gust.

Mª Rosa.