divendres, 24 d’octubre del 2008

Últim dia d'A2.2 (II)

Doncs ahir va ser l'últim dia de classe...

No va passar res especial... Va ser una classe força normal...

De la gent que estem allà, 5 persones seguirem amb les classes del proper curs. Una altra noia, vol fer el proper curs pel seu compte i després seguir amb les classes un nivell més amunt, altra gent no té temps... La professora serà la mateixa, cosa que m'agrada! :-)

Jo m'ho he passat molt bé.

Al final, la professora ens va entregar un diploma que com a mínim, indica el nivell que hem fet i que hem completat: A2. Ve amb una explicació (en alemany i traduïda al anglès en el que s'explica quines són les habilitats al final de cada nivell). I el paper també porta nota.

Jo crec que a quasi tothom ens ha posat la nota màxima, excepte a un noi al que li ha dit: "Necessites parlar més"...

Jo m'he quedat realment contenta! He superat amb èxit el meu primer semi-curs de classes d'alemany!! Estic encantadíssima! Realment contenta.

Per mi, té més mèrit perquè els primers dies tenia dubtes sobre si estava en el nivell adequat, o si necessitava un nivell inferior... La resposta és clara i positiva: Estava en el nivell corresponent! :-)

Això de les classes d'alemany, és una tasca esgotadora, però la sensació que queda després.. val la pena!! :-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats per passar de curs i per defensar-te amb l`idioma, que et segueixi anat tant bé.
És una sort que tinguis la mateixa professora, com dius t`agrada molt, ja que també aprens altres coses i no només l`idioma, i això és molt enriquidor. Dons endavant amb l`alemany, que poc a poc t`en aniràs surtin del tot, només cal paciència.

Com passen les setmanes!
de nou et dic que t`ho passis força bé.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

I això que tenies por, eh!. Dona de poca fè!. Jo, en canvi, sabia que ho aconseguiries. N'estic orgullosa. Enhorabona!!!.
Encara que estiguis vivint en el lloc, un idioma te tela i més si es diu alemany, que el van fer ben difícil, o no?
Fins aviat..........
Assumpció.