diumenge, 12 d’octubre del 2008

La Maria fa un any


Avui la Maria fa un any...

Ella no podrà llegir aquest missatge, però sí que ho pot fer la seva mare, que és una de les col·laboradores habituals del blog.

Així doncs... Moltes felicitats als pares de la criatura, que avui fa un any!

De fet, vaig veure a la Maria per darrera vegada a l'estiu, abans de marxar... Aquí teniu la foto del darrer dia que la vaig veure...

És precisament en aquesta edat quan la gent canvia més... I és que el temps sempre va endavant, el temps passa... Cal aprofitar-lo.

Jo ara estic aprofitant el meu estat actual... Segurament, d'aquí a uns mesos serà diferent, però he d'aprofitar la vida, que passa molt de pressa...

Esperem que la Maria aprofiti de la vida des del primer moment...

Per tant, animar als pares a ser molt feliços i a ensenyar-li a la Maria a gaudir dels bons moments que té la vida, constantment. Encara que hi hagi coses que no vagin del tot bé, sempre hi ha altres coses que sí que van bé. I com diuen en castellà: "No hay mal que por bien no venga"...

Ai! Avui estic filosòfica! ;-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitats a l`Alicia, per tenir una nena tan maca, i a la Maria per el seu primer aniversari.
Quant anàvem a Mataró a buscar a l`Assumpció, per anar a la discoteque al D. Quijote, ens trobàvem amb els tres nebodets.
Com passa el temps !!!

Natàlia gudeix d`el temps, que passa molt depressa.

Mª Rosa.