divendres, 24 d’octubre del 2008

De compres...

Com que aviat començarà a nevar, les botigues tenen ara roba d'hivern i roba per anar a esquiar...

No sé pas si aniré a esquiar - tot i que m'agradaria, que els Alps estan aquí mateix! Doncs, per si les mosques, m'he comprat roba d'hivern per aquests casos... He comprat roba calenta per estar per casa i roba per anar pel carrer... En total, he comprat:

- Un parell de mitjons-termo (és a dir, que mantenen l'escalfor)
(3.59 €)

- Una samarreta-termo per estar per casa o anar a esquiar
(3,59 €)

- Un conjunt de roba interior format per samarreta i pantalons
(5,99 €)

(He d'afegir que el volia de color negre, blanc o gris, però l'he hagut d'agafar rosa perquè només en quedava un de la meva talla. Jo crec que m'anirà molt bé poder portar uns pantalons interiors!!! Total, si és roba interior, no s'ha de veure)

- Guants per anar a esquiar
(2,49 €)

- Uns "descansos", és a dir aquelles botes per anar a la neu
(9,99 €)

- Un conjunt de pantalons i anorak per anar a esquiar
(19,99 €)

Els pantalons són negres i l'anorak és blau cel. L'anorak va a conjunt amb els guants i la samarreta per estar per casa o portar-la sota l'anorak! ;-) El set és realment complet i crec que no hagués pogut trobar res més econòmic!!

- I m'he comprat una jaqueta com la que tenia, però en gris
(12,99 €)

A la meva jaqueta verda, la cremallera no es podia tancar. I aquesta és quasi igual i per menys de 13 euros!! No he dubtat i l'he agafada!! :-) Evidentment, no és per anar a la neu, però podré anar pels llocs i tancar la cremallera amb la seguretat que després la podré obrir novament! :-)

Aquí teniu una foto de la jaqueta. No he trobat fotos del material d'ski perquè és l'oferta de la setmana passada i no apareix a la web.


- Xandall
(7,99 €)

M'he comprat un xandall rosa i gris, amb un gènere molt agradable. Segur que per estar per casa i relaxar-me m'anirà de perles!! O fins i tot per anar d'excursió... (Que per cert, em falten uns pantalons adequats per anar d'excursió a la muntanya, que en tinc uns totalment estiuencs... però... paciència...)



Total del set d'esquí: 45,64 € !!!!
(un equip de dalt a baix!! Amb pantalons, anorak, mitjons, guants!!! Amb tot!!!)

Total productes per anar a esquiar (amb elements repetits: guants i mitjons): 58,9 € !!

Total (amb els productes per a l'hivern): 79,88 €!!!


No sé què opinareu, però jo ho trobo barat, econòmic... Falta per determinar la qualitat, però a mi em sembla qualitat estàndard.

Ara només em falta el lloguer dels esquís i el forfait... Tot i que m'han dit que quan s'està aprenent, hi ha neu per tot arreu i no fa falta pagar per trobar un racó amb neu en el que practicar... Això sí, el lloguer dels esquís serà necessari... :-)

És clar que, ben pensat, tinc tot el material per poder jugar amb la neu, sense necessitat de pagar res! Sense haver d'esquiar... Només jugar-hi, tal com fan els nens petits! ;-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Dius, que aviat nevarà, dons aquí aviat serà la castanyada i és pot dir que encara anem d`estiu. A les nits estem a 15º 18º, i de dia a l`ombra 22º 23º. Diu l`home del temps que la setmana que ve, poden baixar les temperatures.

Fas ven fet d`equipar.te amb tanta roba d`hivern, has fet molt bona compra, el preu està molt bé, però que molt bé.
Ja ens explicaràs, si vas a esquiar. Clar, tenint el Alps tant a la vora !!.
Això sí, ves en compte amb la neu que és perillosa. Si no esquies, també és divertit jugar amb ella, com bé dius. I els paisatges deuen ser preciosos.
Fins la propera.
Mª Rosas.

Anònim ha dit...

Està molt bé que t'hagis comprat tantes coses si es que les necessitaves i a més estan bé de preu. Però el que veig es que no calia que t'ho haguessis emportat tot perquè no ho faràs servir i et farà nosa.
A la montanya avui feia calor, però diuen que el fred està a punt d'arribar.
Assumpció.