dimecres, 17 de setembre del 2008

L'Oktoberfest s'acosta!

Sí, sí...

Avui he quedat sorpresa... Falten les fotos, però he vist i he sentit varis carruatges amb cavalls engalanats portant un munt de barrils de cervesa. Cadascun d'ells portava la marca de la cervesa que representava... No he pogut fer cap foto perquè estaven lluny i hi havia massa cotxes pel mig... Però era espectacular...

A la classe d'alemany, hem parlat de l'Oktoberfest. Pel que sembla, antigament, la gent vestia de forma típica de Baviera, però avui dia és quasi com un carnaval. Això és el que ha dit la professora. I jo estic intrigadíssima...

Al metro han aparegut cartells indicant a la gent que compri el bitllet de tren amb antelació perquè per tornar a casa és difícil.

L'Oktoberfest comença aquest cap de setmana, però jo espero anar-hi la setmana que ve... Ja veurem què em trobaré, quanta cua hauré de fer (sembla que cal reservar taula amb moltes setmanes d'antel·lació o tenir paciència fins que alguna taula quedi disponible)... Estic intrigada... Hauré d'esperar a veure què em trobo!! :-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Deu ser emocionant una festa tan
especial com aquèsta, dons tinc entès, que és una de les més importants de Munich, vé gent de tot arreu, deu ser impressionant. Menjars tipics, cervesa i molta diversió.
Veig que et fa molta il.lusió,
dons que t`ho passis força bé.

Ja ens ho explicaràs.
Mº Rosa.

Anònim ha dit...

Ja ens explicaràs què tal això de l'Oktober-fest, jo també estic intrigada. No sé amb quina celebració de les que es fan aquí, ho podríem comparar, pel que fa a la quantitat de gent.
Estàs a cumulant un munt d'experiències que et seran dificils d'oblidar.
Assumpció.