diumenge, 14 de setembre del 2008

Der Herbst ist schon da = La tardor ja és aquí (2a part)


Avui espurneja. (En alemany: der Nieselregen). El dia és gris i hi ha boira per tot arreu. Fa fresca (9 ºC). Les prediccions meteorològiques diuen que en menys de dues setmanes, la temperatura nocturna serà negativa. (Quin fred!)

M'he de mentalitzar pel canvi de temps. És una llàstima que el bon temps s'hagi acabat... :-(

Pel matí he estat fent els deures que demà he de portar a les classes d'alemany. He fet, en poca estona, una redacció de 100 paraules explicant què fet el cap de setmana. He utilitzat noves formes de connectar frases que he après aquesta setmana i he vist que puc escriure més que abans de començar les classes. Així doncs, estic molt contenta amb els meus progressos! :-)

Poques coses més es poden fer amb aquest mal temps, i a més a més, si faig els deures i repasso, podré seguir millor el ritme de la classe i potser algun dia, la professora em preguntarà igual que els altres. Encara que, actualment, sigui possiblement la pitjor de classe, confio en seguir les classes sense problemes, com fins ara. He de reconèixer que vaig quasi al límit, però estic realment contenta amb les millores que he notat en una única setmana de classes. Veurem com evolucionarà les següents setmanes.

Si fa mal temps, enlloc d'anar en bicicleta, començaré a visitar museus! :-)
(Vaig decidir posposar-ho mentre durés el bon temps)

Ho he d'acceptar: El temps no és com a Premià i m'he de mentalitzar... Però... També ho aconseguiré! ;-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

La foto és molt bonica, encara que hagi boira. deus viure per aquí?.

Quina baixada de temperatura, he quedat sorpresa 9º això sí que és fred. no m`estranya que els estrangers quand venen a Espanya, vagin en màniga curta al hivern. Clar que el clima d`aquí, cada vegada es més suau.
Desitjo que no tinguis mal temps,
i encara que faci fred, puguis gaudir de la bici, i sinó a visitar museus i altres llocs, que a Munich i deu haver moltes coses interessants, per veure.

Fins un altre.
Mª Rosa.