dimarts, 30 de setembre del 2008

Activitats de lleure a la feina

Avui he arribat a la feina, i m'han dit que triés una activitat de "Team building", un "social event". Podia escollir entre:

1.- Una visita guiada a BMW. He suposat que segurament seria interessant, però en alemany, amb la qual cosa no la gaudiria.

2.- Un viatge en barca pel llag. Potser seria interessant, però l'hora em coincidia amb una visita programada a l'oculista. Així que ho he hagut de descartar.

3.- Una visita en un lloc d'escalada. Inicialment, he suposat que seria com el Kletterwald que vaig visitar ara farà un mes. Però després he vist a la web, que l'alçada mínima per anar-hi és 150 cm i que s'han de tenir més de 12 anys. És a dir, no és per nens... Hum... Espero sortir-me'n, que l'altra vegada em va agradar la sensació de tenir l'adrenalina a tope! :-) L'únic problema és que és a l'aire lliure... Ja veurem quin temps farà divendres que ve! :-)

M'ha fet il·lusió que em deixin col·laborar en les activitats per fomentar l'esperit de treball... :-)


Per altra banda, avui a les classes d'alemany, he notat que entre nosaltres ja comencem a parlar en alemany, enlloc d'utilitzar l'anglès com a llengua de comunicació. Un dels nois, a més, ha explicat que ha demanat als companys de feina que li parlin només en alemany. Estava realment content! :-)

I jo, de tornada a casa, estava fent els meus deures quan he vist que el noi que hi havia al costat em mirava... M'ha preguntat: "Estàs aprenent alemany?" I després ha seguit amb preguntes del plan: "El trobes difícil?"... I més coses... M'ha fet gràcia perquè és la segona persona que s'interessa pels meus deures d'alemany! En aquest cas, també m'ha dit que el que estava fent, ho havia fet correctament... :-)

Els alemanys tenen paciència si intentes dir quelcom en alemany i et costa i ho dius fatal. Perquè els agrada que la gent aprengui el seu idioma. I ho entenc.

Jo estic realment contenta amb els progressos, tot i que ho passo fatal cada vegada que he de construir una frase... Encara no m'he acostumat a pensar en les formes de dir les coses que tenen els alemanys!

Com diuen a Catalunya: A poc a poc i bona lletra! :-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Està molt bé que a la feina pensin amb els treballadors. Totes tres activitats son interessants, jo escolliria, un viatge per el llac. te de ser preciós, però l`ho de la escalada també està bé, tú ets valenta i ja t`ens experiència .Això sí, que faci un bon dia .

M`alegra, que estiguis contenta, amb els progressos d`alemany, i que la gent t`ajudi i tingui paciència, ja és casualitat haver-te trobat amb persones que s`interessin per com et va el alemany, ja veuras com aniràs endavant.

Fins un altre.
Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Les tres activitats em semblen molt bé, i espero que te'n surtis bé de l'escalada, encara que a mí em fa una mica de por.
Veig que l'alemany ja es deixa dominar una mica; això vol dir que ja te'n comences a surtir. Tot es començar. I veig que a la gent li agrada ajudar en assumptes que tenen a veure amb el seu idioma.
Endavant.
Assumpció.