dimarts, 15 de juliol del 2008

Només falten unes hores per marxar!


Foto amb caixes amb coses...


Foto amb més caixes...


Heu vist les caixes, les maletes i els paquets?!
Ja només falten unes hores abans que marxi a Alemanya...


Ahir vaig estar fent tràmits burocràtics i per la tarda vaig comprar-me un fabulós diccionari visual d'alemany (i anglès, francès, castellà i italià!) L'hauríeu de veure! El meu pare n'ha quedat encantadíssim!

Avui he seguit amb els tràmits burocràtics (i el que em queda!) i he estat tot el dia empaquetant... Tinc un munt de coses!!! Espero que tot càpiga en el cotxe...

Cal afegir que estic nerviosa però alhora entusiasmada... Potser trigaré més temps que la gent jove en aprendre l'idioma alemany, però estic segura que me'n sortiré!!! Tot i que ara mateix crec que l'idioma serà el més complicat, potser apareixin altres coses que ara no tinc en ment... Qui sap?!

Així doncs, seguiré informant...


PD: Ah! La bici no me l'emporto!!! :-)